17 Haziran 2007

BİR EGE SALATASI... KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI...




Merhaba...


Biliyor musunuz hayatımda bazı değişiklikler oluyor son dönemlerde. Sanırım işimden ayrılacağım Haziran sonu gibi, sonra kız kardeşim Pı. nişanlanıyor haftaya veeee en güzel haber ne biliyor musunuz ben İzmir'e yerleşme konusunda kesin kararlar aldım. Eğer planlarım istediğim gibi işlerse sonbahar gibi çok sevdiğim arkadaşım Me. ile hayalimdeki işi yapacağım. O kadar mutlu, o kadar hevesliyim ki anlatamam. Bu kadar ihmal ettim blogumu ama sonunda sıkıntılı, stresli günler sona eriyor. Özlem duyulan sevgiliye kavuşmaya az kaldı

Şimdi önümde koskoca bir üç ay var. Bu vakti değerlendirmek adına bir program yapacağım önümüzdeki günlerde. Tavsiyelerinizi bekliyorum...
Ben bu yaz bronzlaşmak, kendimle uzlaşmak istiyorum....
Şimdi bu konuyu Ege salatasına nasıl bağlarım diye düşünüp duruyorum. Ben sevgili Zerrin gibi güzel evirip çeviremem lafları. O yüzden direk giriyorum konuya. Közlenmiş patlıcan, kırmızı biber, dolmalık biber ve sivri biberle hazırlanmış bir Ege Salatası....

BİR EGE SALATASI
Malzemeler:
- 2 adet patlıcan
- 2 adet sivri biber
- 2 adet dolmalık biber
- 2 adet domates
- 1 baş soğan
- 3-4 diş sarımsak
- 3-4 sap maydanoz
- 3-4 sap taze nane
- 3-4 sap dereotu
- Zeytinyağı
- Tuz
- Sirke

Yapılışı:
Patlıcan ve biberleri fırına koyun. Fırının kapağını yarım açık bırakın. Közlenenen kadar tutun. Sıcak ve közlenmiş sebzelerin kabuklarını kolay soymak için bir naylon poşete koyup ağzı kapalı olarak bekletin. Kabuklar böyle çok pratik soyuluyor. Minik minik doğrayın. Sonra diğer malzemeleri doğrayın yağını, tuzunu, sirkesini koyun salatanız hazırdır....

Afiyet olsun, tatil için tavsiyelerinizi bekliyorum....

5 yorum:

  1. Herseyden önce verdigin tüm kararlar icin yürekten basarilar diliyorum sana. Hersey gönlünce olsun, azmini kaybetme, mutlaka hersey kolay olmayacak, fakat eminim sonuclar cok güzel olacak.
    Tatilinde bol dinlen, denize gir, insanlarla güzel iliskiler kur.
    Ben agustosun ikinci yarisi Izmirde olacagim, kalk teyzeni Cesmede bir ziyarete gel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :)

    Ağustos'un ikinci yarısı bir Çeşme ziyareti yapmak ne kadar güzel olur. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. İSTANBULDAYSAN SENİ TANIMAK İSTİYORUM.BU ARADA BENDE İZMİRLİYİM..

    YanıtlaSil
  4. Ben buradayım; ancak adını sanını bilmediğim meçhul birine cevap vermek de garip geldi. Detaylı olarak bana mahzunprenses@gmail.com dan yazabilirsin sevgili isimsiz okuyucu...

    YanıtlaSil