12 Aralık 2013

5.GÜN ACELE GELEN SALATAYA GELİR...


Yemek Fırtınası, 5. gün... Konumuz : Son dakika lezzetleri Telefon çaldı, 1 saate misafiriniz gelecek. Yemek yedik çaya geliyoruz bir şey hazırlama dediler. Kurtarıcı çay eşlikçiniz nedir? Şipşak lezzetlerinizi görelim.

Pek habersiz misafirim olmaz.. Ancak şimdi hayalini kurunca  güzel ve besleyici bir salata koyardım herhalde önüne diye düşündüm. 

Evime ilk gelen misafirleri hatırlıyorum da üç çeşit salata yemişlerdi garipler :) Kuru börülce salatası, patates salatası ve brokoli salatası :))

Şimdi size olsa da yesem dediğim bir tarifi yazıyorum...


GONCA'NIN NAR EKŞİLİ BUĞDAY SALATASI



Temel malzemeniz 1 su bardağı bir gece önceden ıslatılmış buğday. Onu yumuşayana kadar bir güzel haşlayın. Ondan sonra zevkinize göre çeşitli malzemelerle zenginleştirebilirsiniz. Ben turşu, yeşil biber, domates, dereotu koydum. Bol zeytinyağı ve nar ekşisi kullandım...


Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder