13 Aralık 2011

DİYETTEYİZ...



Evlilik, hamilelik, doğum, bebek derken kendimi biraz ihmal ettiğim ve saldığım yönünde bir tespitte bulundum geçen sabah. Şöyle bir silkinip kendine gelme zamanı geldi.

Önce gittim saçlarımı kestirdim. Sonra ne zamandır ihmal ettiğim elbise dolabı yerleştirme operasyonuna giriştim. Atılacaklar, satılacaklar derken epey bir düzenleme yaptım. Ardından da geçtiğimiz hafta başında diyet yapmaya başladım.

70 kg başladım, hedefim Mart-Nisan gibi 58 olmak. Şu an 67'yim.

Fotoğraftaki leziz salata fotoğraf arşivimden. Bu aralar aramız çok iyi de, hatırı kalmasın diye yayınlayayım dedim:)))

İyi akşamlar.

3 yorum:

  1. Başarılar dileyelim o zaman :) Umarım istediğin hedefe ulaşırsın.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Benim diyet bitti ve hamilelik kilolarımdan çok şükür kurtuldum.
    Sanada kolay gelsin canım..
    Sevgiler.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar. Ben de sizi takip listeme aldım bile.

    YanıtlaSil