27 Mayıs 2012

İYİ Kİ DOĞDUN YAZISI VE ÇEKİLİŞ SONUCU...

25 MAYIS 2006

Finansal olarak sıkıntıya düşmüş bir şirketin tazecik ArGe asistanıydım o zamanlar. Maaş almadan, gemiyi ilk terk eden olmamak adına canla başla çalışıyordum. İş olmuyordu doğru düzgün, çalışanlar tatsız tuzsuz zaten. İnternette zaman geçirmeye başlamıştım ben de sıkça. Kişisel bloglar ilgimi çeker olmuştu en çok. Neden ben de yazmayayım ki dedim. O gün de tesadüf benden tarif istemişti bir arkadaşım.... Öyle başladı serüven. Bazen uzun soluklu aralar verdim, bazen de günlük misali yazdım. Yemek tarifleri, hayatımın sırları....

İlk yazım da burada :)) O zamanlar sağ olan olan sevgili anneanneciğimin tarifi. Zaten bana mutfağı sevdiren de o oldu. Hatta düzenlediğim aylık etkinliği de ona ithaf etmiştim 2007 yılında ...

Velhasıl-ı kelam 6. yıl şerefine ben de minik bir armağan ile dostları sevindireyim istedim. Yorum bırakan, bırakmayan beni takip eden, yorum yazmadığı halde her yazdığımda göz izi olan dostlara benden selam olsun. Var olsunlar :))

Gelelim günün şanslısına. Çekilişi adil bir şekilde random.org aracılığıyla yaptım belirteyim.

Sevgili Ebru kazandı kitabımı. Ben okudum ve beğendim, umarım sen de beğenirsin Ebru...Güle güle oku ve arada da beni anımsa olur mu?


Yeniden görüşmek üzere, selametle...

2 yorum:

  1. Dediğim gibi umarım daha nice seneler yazılarını okuruz.Çekiliş sonucu beni çok mutlu etti bir kitap,bodrum ve yemeksever olarak:)
    Senden kitaba birkaç not düşmeni de isteyebilirim eğer sakıncası yoksa anı olması için..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle başınız sağ olsun diyeyim.. Bazen bazı işlere öyle küçük ayrıntılar vesile oluyor ki.. Ne mutlu size 6 yıl doldurmuşsunuz.. Benimde 7 yılım bitti blog yazarlığında. :)

    YanıtlaSil