28 Mayıs 2013

HEDİYE ÇEKİLİŞİMİZ SONUÇLANDI...


SEVGİLİ DOSTLAR...

NİHAYET HEDİYE ÇEKİLİŞİMİZ ADİLANE BİR ŞEKİLDE SONUÇLANDI...

KATILIP ŞANSINI DENEYEN TÜM İZLEYİCİLERİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, KAZANAN TALİHLİLERİ DE TEBRİK EDER, HEDİYELERİ BEĞENECEKLERİNİ UMARIM...

İŞTE ÜÇ ŞANSLI OKURUM

1. PINAR DOĞAN 

2. FATMA DAMYAN

3. TUĞSAL MERT


KENDİLERİNE MAIL YOLUYLA ULAŞACAĞIM. EĞER TALİHLİLERİMİZ 1 HAZİRAN'A KADAR GERİ DÖNMEZLERSE AŞAĞIDAKİ İKİ YEDEK TALİHLİ ÖDÜL KAZANMAYA HAK EDECEKTİR.

1.YEDEK TALİHLİ BAHAR GÜL
2.YEDEK TALİHLİ AYŞEGÜL ÖZKAN

SELAMLAR ve SEVGİLER...

4 yorum:

  1. benim!benim!ayşegül özkan benim! :)
    diğer talihlilerden ses seda çıkmazsa, halihazırda beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  2. ısrarla takip ediyorum.
    sonuç ne oldu acaba?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, asil talihlilerimize hediye gönderimleri önümüzdeki hafta yapılacaktır. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkürler,
    Hediyelerimin hepsi birbirinden güzel hele kolyeye bayıldım :))
    Tekrar çok teşekkürler, daha nice senelere birlikte inşallah.
    sevgiler...

    YanıtlaSil