01 Kasım 2006

TATİL ANILARI









Aylardan Ekim;

İstanbul'a sarı bir sonbahar gelmiş...

İzmir'deyim ben. Kısa kollu bluzum, güneş gözlüğüm ve saçlarımda bandanam ile yazdan kalma naftalin kokulu bir bayram tatilindeyim...

Sevgili dostlarım, şeker bayramı tatilinde İzmir'deydim. Yazın ensemde boza pişiren güneş, sonbaharın gelişi ile birlikte artık o kadar da etkili olmadığı için sabah kendimi Çandarlı sokaklarına attım taaa akşam hava kararana kadar da dönmedim. Esnafla sohbet ettim, güzel fotoğraflar çektim ve sonbahar otlarından topladım kendime. Artık siyaha dönen zeytinler dalları doldurmuştu. Pazar yeşil, sarı, turuncu bir renk cümbüşüne dönüşmüş ve tazecik ısırılmayı bekleyen elmaların kokuları sarmıştı her yanı. Haaa unutmadan söyliyeyim yazdan kalma kavunlar da vardı, mis gibi...

Sonra denizden yeni tutulmuş balıklar vardı... Hatta ben bile yakaladım...


Güzeldi her şey.
Mutlulukla kalın ve her anınızın tadını doyasıya çıkartın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder