01 Ekim 2007

KOLAY MI KOLAY BİR KEBAP





Bu kolay Kebap için öncelikle hazır bir köfte kullandım ben. Daha doğrusu evde bir önceki pişirimden artmış bir köfte. Köfteleri önlü arkalı çok az sıvı yağda pişirdim. Önceden kalmış bayat ekmek, kepekli ekmek ve pideleri küp küp doğrayarak 1 çay bardağı et suyu ile ıslattım. Minik bir tavada da sıvıyağ ve pul biberi kızdırdım. Sonra hepsini ekmeklerin üzerine yayarak 10-15 dk fırında tuttum. Üzerine sarımsaklı yoğurt ile servis yaptım...

Afiyet olsun

8 yorum:

  1. kebap ha. süpersin. senin görüntüsü olağanüstü yemeklerinden nezaman yemek nasip olacak merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, prensesciğim :)

    YanıtlaSil
  3. hımmm canım mahzunum, prensesim.

    nefis olmuş bu kebap ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Prensesim,
    Gercekten cok pratik, denemek lazim.Ellerine saglik.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba prensesciğim,nasılsın? Ellerine sağlık hem pratik,hem enfes.Sevgiler en sıcağından...

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok kolay ve lezız gozuken bır kebap olmuş.ozellıkle bırıken bayat pıdeler için ıdeal bır çozum.paylaşım için çok saol...

    YanıtlaSil
  7. Prensesim, seni seviyorum oyununa davet etmek icin geldim, ama sen coktan gecmissin o konulari. Olsun en azindan ziyaretine gelmis oldum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Yorumlarını için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil