23 Ekim 2012

AFFINIZA SIĞINIYORUM...


Merhaba sevgili izleyicilerim... 

Farkettiyseniz zaman zaman blogumda bazı reklam içerikli paylaşımlarda da bulunuyorum. 

Geçtiğimiz günlerde yayınladığım "Gülmeye Doyamayacağınız Leziz Bir Video" başlıklı postum da Kosla Vanishe ait böyle bir paylaşımdı. 

Ancak videonun içeriğini postu yayına aldıktan sonra izledim. (ki bu da benim hatam.) 

Video gayet basit ve argo içerikli. O nedenle sizlerden özür dileyerek yayından kaldırıyorum.

Selam ve sevgiler....

7 yorum:

  1. canım bunlar niye yayınlanıyor bloglardan para kazanılıyormuş onlaramı üyesin ben pek bilmiyorumda ondan sordum senden başka belki 50kişi daha yayınladı o videoyu

    YanıtlaSil
  2. Evet canım, reklam amaçlı ve karşılığında cüzi bir rakam ödüyorlar. Ancak gerçekten cüzz-i :))

    Vallahi başkaları yayınlamış olabilir, ancak ben hem bloguma hem de kendime yakıştıramadım.

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Great article. Thank you to tell us more useful information. I am looking forward to reading more of your articles in the future.

    YanıtlaSil
  4. Bence bu çok onurlu, çok kaliteli bir davranış. Seni gerçekten tebrik ediyorum canım. Bu tarz duruşlara artık o kadar az rastlıyoruz ki; şaşırdım doğrusu. Sana da bu yakışırdı. İçten sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  5. Selamlar ayni reklam teklifi banada geldi baktim bir çok arkadasim yayinlamis ama benim icime sinmedi o yuzden yayinlamadim.....blogunu izlemeye aldim huzurlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
  6. ben izlememştim ama bu yazının üzerine merak ettim :(

    YanıtlaSil
  7. Bir çok blogun postunda görebilirsin canım Ebrucum

    YanıtlaSil