03 Aralık 2013

3.GÜNÜN ÖDEVİ...BENİM İZMİR'İM SENSİN...


Aslında tembel bir öğrenci olmadım hiç bir zaman ancak bu sefer üç gün geciktim...

Şimdii her gün blogumu güncelleyeceğim detayları burada blog fırtınasının...

Bugün kabaca bahsedeceğim konu "Dünyada istediğiniz bir yere gidebilecek olsanız nereyi seçerdiniz, düşünün. Oradaki deneyiminizi yazın.

Eh yazalım bakalım...



Yook bu sefer tahmin edeceğiniz gibi efendim dağları kekik kokan, güneşi hep sıcak, denizi her zaman dalgalı İzmir'i anlatmayacağım size... Balığı balık gibi, sütü kaymaklı, domatesi kokulu, zeytini, zeytinyağı şifalı da demeyeceğim... Sonra İzmir'de yaşanan aşkların başkalığından, orada yaşlanmanın huzurundan, dingin ve yavaş akan zamanın verdiği mutluluktan da bana bahsettiremezsiniz... Onlardan şurada ve burada bahsetmiştim ya...

Aslında siz de haklısınız... Ben bu blogumu bile memleketime kavuşamama özlemi ve hasretiyle açmıştım bir zamanlar. Hep aklımdaydı memleketim Leyla'sına kavuşamayan Mecnun misal... Ne yesem ne içsem boğazımda bir yangın, göz pınarımda her daim damlamaya meyilli bir yaş ve hayaller, hayaller...

Evlendikten sonra ilk yıllarımızda pazar kahvaltılarımızın vazgeçilmezleri arasındaydı bu İzmir'e yerleşme muhabbeti... İzmir tulumu, bahçemizin zeytini, simit, domat... ve ille de İzmir'de yaşayacağımız evin bahçesi... fiks menü  misali :))

Eşimden evlilik teklifi alınca da cevabım "bak eğer bir gün; sen mi İzmir'mi" diye bir ikilemde kalırsam vereceğim yanıt İzmir olur. Bunu bil de, beni öyle sev demiştim kendisine"... Kendisi de benden evvel bu konuda girişimleri olan biri zaten, yoksa ne işim olur kendisiyle ;) :))

Şimdi 4 yıllık evliyim, ana oldum... Güneşlerde kavruldum...rüzgarlarla savruldum... Hayatım bebek kakası temizlemek, yemek pişirmek, emzirmek, koca gönlü eğlemek, bunların yanında gıda şirketlerine danışmanlık yapmak, kendi işini kurmak ve home-office çalışmakla geçipduru... Oturup hayal kurmaya, kurduğum hayalleri gelişitrmeye ve gerçeğe dönüştürmeye fırsatım yok :)))

Evet İzmir, memleketim benim için hala birinci; 

Ancak eşimin, kocamın, sevdiğim adamın, hayat arkadaşımın, dert ortağımın yanımda olduğu, elimi tuttuğu, gözüme baktığı, saçımı okşadığı her yer İzmir benim için...


Seni seviyorum ahbap... BENİM İZMİRİM SENSİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder