14 Mart 2014

KAYBETTİKLERİMİZ....





Merhaba Güven İslamoğlu'nun 3. Köprü çalışmasıyla ilgili çektiği fotoğrafları incelerken geçtiğimiz sene o bölgeye yaptığımız ziyaret, çektiğim fotoğraflar aklıma geldi. Bu güzellikleri siz de görün ve neleri yitirdiğimizi bilin istedim. İçimden gelenleri de aşağıda yazdım... Çektiğim fotoğrafları ekledim...


Geçen baharda ben de oradaydım...
Bir romantik rüya gibi... Uçurtma uçurup keçi sürülerini güden çobanları seyretmiştim oğlumla... Sık ormanlar ve binbir çeşit börtü böcek, nebat...Kır çiçeklerinden taçlar yapmıştı eşim saçıma...
Burası İstanbul olamaz Allah'ım cennet gibi diye düşünmüştüm... Yemişiz yemişiz ama hala bitirememişiz bu mübarek şehri...
Şimdi birer birer yok olacak (oldu) bu tabiat, hayvanlar, değer verip yaratılan mahlukat...
Dolayısıyla bizlerden de bir şeyler gidecek... İlerleyen yıllarla maazallah birer birer kimimiz astım olacağız, kimimiz kanser, eğer şanslıysak doğal çevreden, yeşilden, maviden temiz sudan uzaklaştığımız için sadece depresif, mutsuz, huzursuz, saldırgan insanlar olacağız.
Allah'ım sen koru yarabbim...
Ama olsun ne olacak değil mi?
Herkesin TOKİ sayesinde üçer beşer ev alabildiği, duble yollarla bilmem kaç saatlik mesafelerin kısaldığı, doğalgazın yurdun en ücra köşelerine gittiği, 3. havalimanı, 3. köprü ile medenileştiğimiz, bundan 15 yıl önce afedersiniz .ıçımızı yıkayacak su bulamayıp bitlenirken şimdi çağlayanlarla çoştuğumuz, sınırsız hizmet aldığımız bir şehrimiz, ülkemiz var...
Nankörlük etmeyin...
Allah çarpar sonra bizi...

1 yorum:

  1. Dostoyevski "Dünyayı güzellik kurtaracak." diye yazmıştı. Bizim yerle bir ettiğimiz, katlettiğimiz güzellik... Çocuklar için endişeleniyorum.

    YanıtlaSil